Tionde referensgruppsmötet genomfört

Den 2 februari genomfördes det tionde referensgruppsmötet inom projektet.

Vi gick igenom projektredovisningen för År 2 samt ekonomiredovisningen samt tittade på ansökan och budget för År 3. Catherine får i uppdrag att göra de sista förändringarna och kompletteringarna så materialet blir färdigt att skickas in till den 27 februari.

Vi gick även igenom kalendariumet och det är mycket aktiviteter på gång. Den stora frågan var dock förslaget om att flytta Glada Hudikstämman söndagen den 16 september till fredagen den 14 september. Förslaget grundar sig på den succé vi såg att Kuggrock gjorde på Resursen den 20 januari. Projektet vill därför ta dessa erfarenheter hur strukturer är uppbyggda inom främst de kommunala verksamheterna för att uppnå bästa resultat som genererar många besökare till stämman. Genom att flytta evenemanget till en vardag underlättar vi logistiken och har därmed större möjlighet att få en större besökstillströmmning istället om evenemanget genomförs en helg.

En enhällig referensgrupp beslutade att flytta Glada Hudikstämman till fredagen den 14 september och kurserna kommer att genomföras dagarna innan, d.v.s. tisdag-torsdag den 11-13 september. Plats är fortfarande Svanbacken Strandhotell.

Så välkomna till Glada Hudikstämman den 11-14 september till Svanbacken Strandhotell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0